Všeobecné podmínky
Všeobecné podmínky pro rezervaci služeb v kosmetickém salonu
1. Rezervační systém
Rezervace služeb probíhá prostřednictvím online rezervačního systému Reservio. Klient je povinen uvést pravdivé a aktuální kontaktní údaje.
2. Potvrzení rezervace
Po vytvoření rezervace obdrží klient potvrzení na uvedený e-mail (sms). Klient je povinen zkontrolovat správnost údajů v potvrzení.
3. Změna a zrušení rezervace
Klient může svou rezervaci změnit nebo zrušit nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem prostřednictvím rezervačního systému.
V případě nenadálých událostí má klient možnost jednou zrušit rezervaci i po uplynutí 24hodinové lhůty, a to formou SMS na uvedené telefonní číslo salonu.
4. Nedostavení se na rezervovaný termín
Pokud se klient nedostaví na objednanou službu bez předchozí omluvy, budou mu při další návštěvě účtovány všechny předchozí rezervace, na které se bez domluvy nedostavil.
5. Platba za služby
Ceny služeb jsou uvedeny v ceníku dostupném v salonu a na webových stránkách. Každá služba může být upravena dle individuálních potřeb klienta, cena takové služby bude individuálně upravena se souhlasem klienta. Platba probíhá po poskytnutí služby v hotovosti nebo QR kódem.
6. Ochrana osobních údajů
Salon se zavazuje chránit osobní údaje klientů v souladu s platnou legislativou.
7. Odpovědnost za škodu
Salon nenese odpovědnost za škody způsobené klientem během poskytování služeb. Klient je povinen informovat personál o případných zdravotních omezeních či alergiích.
8. Změny podmínek
Salon si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných podmínek. Aktuální znění podmínek bude vždy dostupné na webových stránkách salonu.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné podmínky jsou platné od 1. 8. 2023
Vytvořením rezervace klient souhlasí s těmito všeobecnými podmínkami.